توليد محتواي سئو شده توليد محتواي سئو شده .

توليد محتواي سئو شده

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟


ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -


برچسب: حسين براتي، اوجتا، سئو كاراراك، سئو در اراك، سئو اراك، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۸:۳۲ توسط:حسين براتي موضوع: نظرات (0)

نوشابه انرژي زا- 2 دليل اصلي براي مصرف هايپ سوپر ماركت آنلاين اراك بامو ماركت

وشابه انرژي زا كه به آن هايپ نيز گفته مي شود چند سالي است كه ميهمان سوپر ماركت ها شده است. به اين حال مشتريان از فوايد و مضرات اين نوشابه ها اطلاع چنداني ندارند.


خريد نوشابه انرژي زا كه به آن هايپ نيز گفته مي شود در چند سال اخير به شدت در بين جوانان رواج پيدا كرده است. يكي از خريد هاي مورد توجه در سوپر ماركت آنلاين اراك بامو ماركت نيز همين نوشابه هاي انرژي زا است. با اين حال مشتريان به خوبي از فوايد و مضرات اين نوع نوشيدني ها آشنا نيستند. در اين مقاله سعي شده است كه برخي از فوايد و مضرات اين نوشيدني محبوب بررسي شود. بايد به اين نكته توجه داشت كه بررسي هاي دقيق تر نيازمند آزمايش هاي بسيار گسترده است و همچنين مصرف بيش از حد هر ماده اي ميتواند براي سلامتي مضر باشد. تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

آب را مي توان بهترين و مهمترين ماده نوشيدني براي بدن دانست. در واقع شما به عنوان يك فرد بالغ بايد روزانه بين 8 الي 10 ليوان آب بنوشيد تا مايعات بدن شما به خوبي تهيه شده و بدن شما در دماي مناسب قرار گيرد. با اين حال با توجه به پيشرفت علم و جوامع بشري نوشيدني هاي ديگري نيز كم كم توليد و وارد چرخه زندگي افراد شدند. برخي از ايان نوشيدني ها شامل چاي و قهوه مي شوند؛ اما برخي ديگر شامل نوشيدن هاي قندي و نوشيدني هاي الكلي هستند. نوشابه انرژي زا از نوع نوشيدني هاي قندي است.

 

نوشابه انرژي زا چيست؟
نوشابه انرژي زا نوعي نوشيدني قندي است كه همراه با كافئين زياد، مواد ويتاميني، آمينو اسيد ها و ديگر مواد تركيب شده به صورت بسته هاي قوطي فلزي به فروش مي رسد. اين نوع نوشيدني ها در ابتدا در كشورهاي خارجي به عنوان نوشيدن هاي كافئين دار و انرژي معرفي شدند و به مرور نيز همين نام انرژي زا روي آنها قرار گرفت. برند هاي زياد و مطرحي از اين نوشيدني ها در دنيا وجود دارد كه معروفترين آنها ردبول است.

نوشابه انرژي زا از كجا اومده؟
شايد فكر كنيد كه خاستگاه اين نوشيدني امريكا باشه اما در اشتباه هستيد. در واقع اين نوع نوشيدني يكي از نوشيدني هاي پرطرفدار ژاپني هست كه قدمت اون به ۱۹۶۰ ميرسه، ماجراي استفاده از اين نوشيدني ها به زماني برمي گردد كه يك سري از شركت هاي ژاپني نياز داشتند كه كارگردان آنها بيكار باشند و به همين خاطر جهت تامين انرژي لازم نوشيدني هايي رو در بطري هاي دارو به كارگران ميدادند.

جالبه بدونيد كه سامورايي هاي اولين كساني بودنند كه از يك نوشيدني بخصوص استفاده ميكردند كه بهش كامبوجا ميگفتند. اين نوشيدني وظيفه ساكن نگه داشتن نورون هاي عصبي رو بر عهده داشت به اين شكل كه ذهن رو فعال تر و شادابتر مي كرد و موجب افزايش ترشح هورمون شادي ميشد، خيلي ها ميگن كه براي برگشت انرژي در بيماران مبتلا به سرطان پس از شيمي درماني بايد از نوشيدني كامبوجا استفاده كرد.

مهمترين مواد تشكيل دهنده نوشابه انرژي زا
نوشابه هاي انرژي زا عموما از مواد يكساني تهيه مي شود. با اين حال ممكن است درصد و مقدار اين مواد در برند هاي مختلف با هم تفاوت داشته باشد. مواد اصلي تشكيل دهنده اين نوع نوشيدني ها شامل موارد زير است:

 

ويتامين ها: ويتامين هاي ب كمپلكس، جهت نرمال باقي ماندن فعاليت هاي بدن بسيار ضروري بوده و نقش حياتي در استقامت فيزيكي ايفا مي نمايد. بر خلاف ساير ويتامين ها (آ، سي، دي و اي) بدن، قادر به جذب ويتامين ب كمپلكس بسيار زيادي نيست. هر آنچه كه اضافي است به راحتي دفع مي گردد.
نياسين: نوعي ويتامين با نام ديگر B-۳ كه با جلوگيري از توليد تري گليسريد باعث افزايش كلسترول مفيد (HDL) مي شود. متاسفانه مقدار كافي از نياسين در نوشابه هاي انرژي زا وجود ندارد كه بتواند اين فايده را ايفا كند.
كافئين: تأثير تحريك كنندگي بر روي سيستم گردش خون و سيستم مركزي اعصاب. هر قوطي ۲۵۰ ميلي گرم هايپ ردبول حاوي مقدار برابر كافئين موجود در يك فنجان قهوه فيلتر شده مي باشد.
كربوهيدراتها: به عنوان يك منبع انرژي، صرفاً به صورت ساكاروز و گلوكز. ميزان انرژي هر قوطي ۴۸۰kj (۱۱۲٫۵ كيلو كالري)
گلوكورونولاكتون: از تركيب مولكول گلوكز و لاكتوز (قند شير) به وجود مي آيد. تسريع بخشيدن به دفع سموم بدن، تنظيم متابوليسم بدن و كمك به بدن جهت تجديد قوا پس از يك تمرين سخت فيزيكي يا فعاليت فكري، در غلاتي مانند جو نيز يافت مي شود. در حال حاضر اين تركيب از فرمولاسيون هايپ هاي ردبول حذف شده است.
تورين: بعنوان يك انتقال دهنده متابوليك عمل مي كند. آمينو اسيدي است كه به طور طبيعي در بدن وجود دارد و داراي خاصيت دفع سموم مي باشد. در شرايطي كه بدن انسان تحت فشار حاصل از فعاليت هاي بدني شديد قرار مي گيرد، مقدار تورين توليد شده جوابگوي نياز بدن نيست. همچنين انقباضات قلبي را تقويت مي نمايد.
سديم سيترات: معمولاً به عنوان نگهدارنده استفاده مي شود كه به تبديل گلوكز به لاكتيد كمك مي كند. اين تأثير چشمگيري را هنگام فعاليت هاي ورزشي به وجود مي آورد.

اينوزيتول: نوعي كربوهيدرات موجود در ماهيچهٔ حيوانات كه به طور شگفت آوري افسردگي، اضطراب و اختلالات رواني و عصبي را بهبود مي دهد. اين تركيب مي تواند سرطان را نابود سازد، اما حدود ۳۶۰ قوطي ردبول براي اين پديده لازم است و اينوزيتول نوشيدني خاص خود را نياز دارد.
قندها: عمده ماده تشكيل دهنده و مضر در اين نوشابه ها قند است. بخش عمده كالري نوشيدني هاي انرژي زا حاصل از قند است. منتها نوشيدني هاي انرژي زاي بدون قند و كم كربوهيدرات هم داريم.
مشتقات اسيدآمينه : مثل تائورين و اِل-كارنيتين. هر دوي اين اسيدآمينه ها به طور طبيعي هم در بدن يافت مي شوند و در پاره اي از فرايندهاي زيستي نقش دارند.
عصاره هاي گياهي: گياهاني مانند گوارانا و جنسينگ در نوشابه انرژي استفاده مي شوند. گوارانا براي تقويت محتواي كافئيني و جنسينگ براي تقويت عملكرد مغز به نوشيدني هاي انرژي زا اضافه مي شوند.
نكته مهم: با توجه به اين موارد بايد به خوبي هر برندي را كه مصرف ميكنيد مورد بررسي قرار دهيد تا متوجه شويد مقدار هر كدام چقدر ذكر شده است. همچنين در حالت عادي اين مقادير براي 100 ميلي گرم درج مي شود در حالي كه حجم نوشابه ها در حدود 250 ميلي ليتر است و بايد مقادير در 2.5 ضرب شوند تا مقدار نهاي به دست بيايد.

 

مضرات نوشابه هاي انرژي زا براي بدن
هر ميزان كه از فوايد نوشيدني انرژي زا صحبت شود، باز هم ضرر و زيانش هايش از آن پيشي خواهند گرفت. در ادامه شايع ترين عوارض نوشابه انرژي زا را بيان خواهيم كرد. البته اين موارد در مصرف زياد و بيش از حد اين نوشيدني هاي رخ مي دهد. با اين حال بهتر است كه قبل از مصرف شرايط بدني خود را مورد بررسي قرار دهيم.

 

احتمال بروز بيماري هاي قلبي
بيشتر متخصصان معتقدند كه مشكلات قلبي مرتبط با مصرف نوشيدني هاي انرژي زا در نتيجه مصرف بيش از حد كافئين رخ مي دهد. اگرچه در صورت داشتن سابقه بيماري قلبي، ممكن است به صورت شديدتري با عوارض نوشابه انرژي زا مواجه شويد؛ بااين حال مصرف به اندازه و محدود اين نوشيدني ها مي تواند از بروز عوارض آن تا حدودي جلوگيري كند. ضربان قلب نامنظم براي مصرف كنندگان نوشيدني انرژي زا يك نگراني شايع محسوب مي شود؛ بنابراين اگر در مصرف اين نوشيدني زياده روي كنيد، ممكن است با حالتي از افزايش ضربان قلب مواجه گرديد كه تا پيش از اين تجربه نشده است. اين موضوع مي تواند در افرادي كه پيش زمينه بيماري هاي قلبي دارند، خطرناك باشد.

افزايش قند خون
شايع ترين مضرات نوشابه انرژي زا، افزايش قند خون است. اگر در كنترل قند خون خود مشكل داريد يا به ديابت مبتلا هستيد، مصرف نوشيدني هاي انرژي زا را سريع ترك كنيد. مصرف نوشيدني هاي شيرين شده با شكر، مانند اكثر نوشابه هاي انرژي زا، منجر به افزايش قند خون در مدت زمان كوتاهي مي شود كه مي تواند براي سلامتي مضر باشد؛ به خصوص اگر مبتلا به ديابت باشيد.

 

مسموميت با كافئين از عوارض مصرف نوشابه انرژي زا
مصرف زياد كافئين ممكن است منجر به ايجاد مسموميت شود. هر نوشابه انرژي زا مقدار بالايي كافئين دارد. اگر شما قبل يا بعد از نوشابه هاي انرژي زا قهوه نيز مصر كنيد اين مقدار كافئين در بدن شما به بيش از 150 ميلي گرم ميرسد كه بسيار مضر است. در چنين حالتي فردي كه نوشابه هاي انرژي زا مصرف كرده است، با علائمي مثل استفراغ، تشنج و افزايش ضربان قلب مواجه مي شود. اگرچه اين مسموميت كمتر اتفاق مي افتد، اما بايد به اين نكته هم توجه كنيد كه نوشابه انرژي زا مانند هر ماده كافئين دار ديگري مي تواند در بروز آن نقش داشته باشد.

ايجاد مشكل در خواب
از ديگر عوارض نوشابه هاي انرژي زا مي توان خواب نامناسب را نام برد. كساني كه خصوصاً در آخر شب از اين نوشيدني ها استفاده مي كنند، ممكن است با مشكل در خوابيدن مواجه شوند و يا خواب نامناسب را تجربه كنند. اين موضوع باعث مي شود كه فرد در روز بعد با كمبود انرژي و به دنبال آن تنبلي در انجام وظايف مواجه شود. خواب آلودگي بيش از اندازه از جمله عوارض مصرف نوشابه هاي انرژي زا محسوب مي شود.

ايجاد احساس عصبي بودن
اگر از آن دسته افرادي هستيد كه معمولاً در طول روز بسيار مضطرب هستند، مصرف نوشابه انرژي زا نه تنها به شما هيچ كمكي نمي كند، بلكه مي تواند منجر به از بين رفتن آرامش شما نيز شود. بر اساس مطالعات انجام شده مصرف اين نوشيدني ها در برخي از افراد اثرات روانشناختي نامطلوبي دارند. ضمن اينكه اگر مصرف اين نوشيدني ها با مصرف تركيبات الكلي تركيب شود، احتمال بروز رفتارهاي پرخطر در افراد افزايش پيدا مي كند. اين مشكل براي افراد معتاد به حشيش يا تنباكو نيز ممكن است ايجاد شود.

 

از ديگر عوارض مصرف نوشابه انرژي زا مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

ايجاد فشار خون
مشكل در باروري مردان
رفلاكس معده
افزايش احتمال ابتلا به چاقي
تاثير منفي بر سلامت و زيبايي دندان ها
آسيب زدن به كليه
 

 

فوايد هايپ براي بدن
دركنار عوارض نوشابه انرژي زا، خوب است از فوايد آن هم صحبت كنيم. بااين حال بايد توجه داشت با وجود تمام فوايد اين نوشيدني، نمي توان مضرات آن را روي بدن ناديده گرفت.

افزايش فعاليت مغز
افراد به دلايل مختلف از نوشيدني هاي انرژي زا استفاده مي كنند. يكي از مهم ترين آن ها افزايش هوشياري ذهني و بهبود عملكرد مغز است؛ اما آيا واقعا نوشيدني هاي انرژي زا مي توانند اين مزيت را داشته باشند؟ مطالعات متعددي تاييد مي كنند كه نوشابه هاي انرژي زا مي توانند عملكرد مغز مانند حافظه، تمركز و واكنش را بهبود بخشند و خستگي ذهني را كاهش دهند. بسياري از محققان معتقدند اين افزايش عملكرد مغز به تركيب كافئين و شكر در نوشيدني هاي انرژي زا مرتبط است.

بهبود عملكرد فرد با وجود خستگي
دليل ديگري كه مردم از نوشيدني هاي انرژي زا استفاده مي كنند، رفع حالت خواب آلودگي يا خستگي در آن هاست. رانندگان در سفرهاي طولاني و ديرهنگام جاده اي، اغلب به دنبال نوشيدني هاي انرژي زا هستند تا پشت فرمان هوشيار باشند. اگرچه نوشابه هاي انرژي زا به هوشياري و بيدار ماندن افراد كمك مي كنند، اما برخي مطالعات نشان داده اند نوشيدني هاي انرژي زا مي توانند بر كيفيت خواب تاثير منفي بگذارند. پس در كنار مزيت اين نوشيدني، شاهد عوارض نوشابه انرژي زا هم خواهيد بود.

 

نوشابه انرژي زا را چه زماني بخوريم؟
با توجه به چرخه هاي زيستي بدن انسان و مشخص شدن تاثيرات كافئين بر آنها اواسط صبح بين ساعات 9:30 صبح و 11:30 مصرف نوشابه هاي انرژي زا بيشترين منفعت را خواهد داشت و باعث مي شود انرژي قابل توجهي در انجام كارهاي روزانه تان پيدا كنيد. در صورتي كه پس از خوردن ناهار كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد براي از بين رفتن احساس كاهش سطح فعاليت بدن مي توانيد نوشابه انرژي زا را بين ساعت ۱:۳۰ و ۳:۳۰ مصرف كنيد. پيش از ورزش نيز مصرف يك هايپ انتخابي سالم و لذت بخش است كه توانايي بدن شما را در حين فعاليت هاي بدني افزايش مي دهد.

 

استفاده از نوشابه هاي انرژي زا در ورزش
نوشابه انرژي زا يك نوشيدني ورزشي نيست. در واقع نوشيدني هاي ورزشي حاوي مواد ديگري هستند و نسبت آب به سديم، قند و پتاسيم در آن به خوبي رعايت شده است تا ورزشكاران دچار مسموميت شده و در خون آنها مواد حاوي دوپينگ پيدا نشوند. با اين حال برخي از ورزشكاران در فعاليت هاي ورزشي خود از هيپ ها به عنوان عنوان نوشيدني ورزشي استفاده مي كنند. مشكل بزرگي كه در اين زمينه وجود دارد مقدار كافئين بالاي هايپ ها است. اين مقدار كافئين به شدت ادرار آور است و در صورتي كه بدن شما به مصرف كافئين عادت نداشته باشد باعث تكرر ادرار در شما مي شود.

همچنين برخي از افراد در صبح مقداري قهوه مصرف مي كنند. در نتجهي با مصرف يك نوشابه انرژي زا در هنگام ورزش مقدار كافئين بدن اين افراد به بالاترين حد مجاز خود مي رسد و يا حتي اين قمدار را رد مي كند. در نتيجه افراد دچار مسموميت كافئيني مي شوند. در اين صورت دچار حالت هاي تهوع و همچنين تپش قلب شديد مي شوند كه در هنگام ورزش اين فرايندها بسيار مضر است.

 

مصرف همزمان الكل و نوشابه هاي انرژي زا
مصرف الكل در هر حالي مضر است. با اين حال برخي از افراد اين ماده بسيار مضر با با اين نوشيدني ها مخلوط كرده و مصرف مي كنند. بايد بدانيد كه اين كار به شدت خطرناك است. كساني كه نوشيدني الكلي تركيب شده با نوشيدني انرژي زا مصرف مي كنند، نسبت به زماني كه فقط الكل استفاده مي كنند، الكل بيشتري مصرف مي كنند. اين به اين دليل است كه نوشيدني هاي انرژي زا نشانه هاي مصرف زياد الكل را مي پوشانند كه مي تواند به مصرف بيشتر الكل منجر شود؛ يعني فرد تصور ميكند كه هنوز هم مي تواند به مصرف الكل ادامه دهد و در نتيجه دچار مسموميت شديد مي شود. همچنين افرادي كه الكل همراه با نوشيدني انرژي زا مصرف مي كنند، احتمال بيشتري دارد كه دچار كمبود آب بدن و مسموميت با الكل شوند.

 

مصرف نوشابه هاي انرژي زا در كودكان
تخمين زده مي شود ۳۱% از كودكان ۱۲ تا ۱۷ ساله با مضرات نوشابه انرژي زا گريبان گير هستند. با اين حال، طبق توصيه هاي منتشر شده توسط آكادمي اطفال آمريكا در سال ۲۰۱۱، نوشيدني هاي انرژي زا نبايد توسط كودكان و نوجوانان مصرف شوند. كافئين موجود در نوشيدني هاي انرژي زا كودكان و نوجوانان را در معرض خطر وابستگي يا اعتياد به اين ماده قرار مي دهد كه مي توان آن را شديدترين عوارض نوشابه هاي انرژي زا در اين سنين دانست.

آيا زنان باردار مي توانند نوشابه انرژي زا مصرف كنند؟
همانطور كه مصرف نوشابه انرژي زا براي كودكان مضر مي باشد به هيچ عنوان زنان باردار نيز مجاز به استفاده از نوشابه هاي انرژي زا نمي باشند. كشور انگليس به طور رسمي مصرف آن را براي زنان باردار منع كرده است

 

نتيجه گيري نهايي نوشابه انرژي زا مضر يا مفيد؟
نوشيدني هاي انرژي زا مي توانند با افزايش فعاليت مغز و كمك به عملكرد شما در صورت خستگي يا كمبود خواب، مفيد واقع شوند. بااين حال تمام فوايد آن در كنار مضرات نوشابه هاي انرژي زا قرار دارند و نمي توان مصرف آن را به صرفه دانست. اگر از مصرف نوشابه هاي انرژي زا لذت مي بريد، مصرف خود را به ۴۷۳ ميلي ليتر در هفته (هفته اي دو قوطي) محدود كنيد. علاوه بر اين، سعي كنيد ميزان مصرف ساير نوشيدني هاي كافئين دار (مانند قهوه، اسپرسو، نسكافه و غيره) را كاهش دهيد تا از عوارض جانبي آن جلوگيري كنيد. با توجه به مضرات نوشابه انرژي زا، برخي افراد، از جمله زنان باردار، پرستاران، كودكان و نوجوانان، بايد به طور كامل از مصرف نوشيدني هاي انرژي زا خودداري كنند.

 

خريد آنلاين نوشابه انرژي زا
حال كه به خوبي در خصوص مضرات و فوايد نوشابه انرژي زا اطلاعات لازم و كافي را به دست آوريد مي توانيد با استفاده از سوپر ماركت آنلاين اراك نسبت به خريد بي دردسر و راحت اين نوشيدني اقدام كنيد. شما مي توانيد زماني كه در باشگاه ورزشي خود يا در محل كار يا حتي كلاس درس دانشگاه هستيد به راحتي با استفاده از امكانات قرار داده شده در سوپر ماركت آنلاين اراك نسبت به خريد اين نوشيدني اقدام نماييد. شما در هر نقطه شهر و در هر ساعت از شبانه روز كه باشيد پيك به راحيت اين نوشيدني را در اختيار شما قرار مي دهد.

 

سوپر ماركت آنلاين اراك بامو ماركت
بامو ماركت به عنوان بهترين سوپر ماركت آنلاين اراك شناخته مي شود. اين مجموعه به خوبي توانسته در شهر اراك خدمات خود را به صورت ديجيتالي ارائه دهد. همين امر هم باعث شده كه مشتريان و كاربران زيادي از اين فروشگاه خريد و استفاده نمايند. ارائه طرح هاي تشويقي براي جلب رضايت مشتريان يك ياز راه كارهاي اين مجموعه است. با اين حال اين مجموعه براي كسب و كار هاي اينتنرتي كه در اولراه هستند نيز راه كار هايي را به صورت مقالات ارائه داده است. شما مي توانيد به راحتي با مراجعه به بخش بلاك اين مجموعه راه كار هاي مختلف ارائه شده را مطالعه كنيد تا بتوانيد كسب و كار خود را در كوتاه ترين زمان ممكن و با بالاترين كيفيت راه اندازي كنيد.


برچسب: نوشابه انرژي زا، هايپ، سوپر ماركت آنلاين اراك، بامو ماركت، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۲۳ توسط:حسين براتي موضوع: نظرات (0)

تجهيزات آشپزخانه صنعتي – 4 مزيت استفاده از آنها در رستوران– اوجتا

تجهيزات آشپزخانه صنعتي شامل موارد مختلفي مي شود. از سرخ كن ها گرفته تا اجاق ها، كباب پز تابشي، كته پز ريلي، كباب پز تابشي سالاماندر و اتوماتيك، ديگ ها و حتي قاشق و چنگال ها را مي توان در گروه تجهيزات آشپزخانه قرارداد. تمامي اين قطعات نقشي اساسي در عملكرد يك آشپزخانه رستوران ايفا مي كنند.


اگر يكي از اين ابزارها خراب شود و يا از كار بيفتد مي تواند فعاليت و عملكرد كاركنان آشپزخانه صنعتي را دچار اختلال كند. تعمير و نگهداري تجهيزات آشپزخانه صنعتي بايد همواره به بهترين شكل ممكن انجام شود تا احتمال خطر خرابي را به شدت كاهش دهد.


مجموعه اوجتا به عنوان توليد كننده و فروشنده اين تجهيزات صنعتي در ايران شناخته مي شود. اين مجموعه با استفاده از نيروي حرفه اي خود در زمينه فروش، مشاوره، نصب، تعمير و راه اندازي در كنار شما خواهد بود.

معرفي 4 مزيت استفاده از تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي

عملكرد رستوران شما به توانايي و عملكرد آشپزخانه شما بستگي داشته و كارايي آشپزخانه شما نيز به استفاده از تجهيزات صنعتي بستگي دارد.

هرچه كه آشپزخانه شما مكانيزه تر باشد فرايند و عملكرد شما مناسب تر و بهينه تر خواهد بود.

در اينجا 4 مزيت استفاده از تجهيزات آشپزخانه صنعتي را به شما اعلام مي كنيم. ممكن است در برخي از آشپزخانه ها اين مزيت ها بيشتر به چشم بيايند.
مزيت شماره 1 – استفاده از تجهيزات آشپزخانه صنعتي استاندارد
استفاده از تجهيزات آشپزخانه صنعتي استاندارد به شما اين كمك را ميكند كه در وقت و هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد. همين امر در زمان تعمير اين ابزار ها نيز براي شما بايد مهم باشد. در واقع شما علاوه بر هزينه اي كه براي تعمير تجهيزات آشپزخانه صنعتي خود پرداخت ميكنيد، هزينه هاي پنهان و آشكار ديگري هم خواهد داشت. هزينه هايي مانند اتلاف وقت، از دست دادن مشتري، عدم فعاليت مناسب پرسنل، هزينه هاي تعمير و جا به جايي احتمالي دستگاه خراب و غيره، همه اين هزينه ها را مي توان به خوبي بهينه سازي كرد. خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي از برند هاي مطرح و مشهور به شما اين كمك را ميكند كه در قبال پرداخت مبالغ خريد دستگاه ها، خدمات خوب و مناسبي را دريافت نماييد.

مزيت شماره 2 – خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي يك سرمايه گذاري است نه هزينه
به اين نكته بايد توجه داشته باشيد كه خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي در واقع يك سرمايه گذاري محسوب مي شود. هر چه شما بهتر و هوشمندانه تر در اين سرمايه گذاري شركت كنيد در طول سال هاي فعاليت خود بهتر و بهينه تر مي توانيد سود آن را برداشت كنيد. خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي حرفه اي باعث مي شود كه طول عمر دستگاه هاي شما افزايش پيدا كرده و در نتيجه طول عمر فعاليت و كسب و كار شما طولاني تر شود. اين به معني سود دهي بيشتر براي شما خواهد بود. در واقع شما بهتر است دستگاه و برندي را استفاده كنيد كه بتوانيد تا ساليان سال از آن استفاده كرده و نگران تعمير و يا تعويض دستگاه خود نباشيد.

خريد تجهيزات مناسب آشپزخانه صنعتي
 
مزيت شماره 3 – خريد تجهيزات مناسب آشپزخانه صنعتي و انتخاب درست
شايد در هنگام تجهيز آشپزخانه خود قيمت دستگاه براي شما ملاك مهمي باشد. در شرايط اقتصادي امروز حتي يك تخفيف جزئي در خريد دستگاهها و تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي تواند كمك خوبي براي شما باشد اما بايد به اين نكته دقت كنيد كه خريد دستگاه خوب و انتخاب مناسب را فداي قيمت نكنيد!

خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي كه برند مناسبي ندارد و از خدمات پس از فروش آنها اطلاعي داريد ممكن است ضرر هنگفتي به شما وارد كند. همچنين دستگاه ها و تجهيزات آشپزخانه صنعتي كه خريداري مي كنيد بايد متناسب اين فضا بوده و به عنوان مثال به راحتي قابل شست و شو باشند.

به اين معني كه بدنه اين دستگاه ها بايد از جنس استيل ضد زنگ باشد، به راحتي بتوان آنها را تميز كرد، قطعات داخلي آنها به خوبي در بازار پيدا شده و نگهداري و تعمير آنها فرآيندي آسان باشد، با توجه به اين موارد شما بايد در هنگام خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي خود دستگاهي را انتخاب كنيد كه از برند و خدمات آن مطمئن باشيد.

مزيت شماره 4 – انتخاب هوشمندانه، خريد تجهيزاتي كه كار شما را آسانتر مي كنند.
مهم ترين نكته در خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي اين است كه كار شما را آسانتر كند. يك دستگاه كباب پز اتوماتيك كه به راحتي طبخ كباب را براي شما انجام دهد، يك فر كته پز ريلي كه به راحتي و بدون دغدغه اي برنج هاي ته چين و ته ديگي تحويل مشتري دهد. خريد يك كباب پز تابشي سالاماندر كه بتواند به راحتي انواع كباب را براي شما به صورت همزمان طبخ كند، خريد يك سيخ شور هگزاگونال كه بتواند در مدت زمان كوتاهي حجم انبوهي از سيخ ها را براي شما شسته و تحويل شما دهد.
نتيجه گيري نهايي
همه اين موارد به شما كمك ميكند كه در مدت زمان كوتاهي بتوانيد خدمات بيشتري به مشتريان خود ارائه دهيد.

خدمات بيشتر به مشتريان به معني جلب رضايت مشتري بوده و جلب رضايت مشتري به معني حضور بيشتر مشتري و درآمد بيشتر است.
قطعا فعاليت كسب و كار شما و درآمد آن براي شما مهم است، پس بهتر است كه با انتخاب هوشمندانه درآمد خود را بيشتر كرده و ان را سرعت بخشيده و بهينه تر كنيد.

معرفي مجموعه اوجتا
مجموعه اوجتا به عنوان توليد كننده و ارائه دهنده تجهيزات آشپزخانه صنعتي در ايران شناخته مي شود. اين مجموعه در همكاري با ساير توليد كننده ها بوده و به عنوان يك مجموعه جامع در اين زمينه شناخته مي شود. شما مي توانيد با تماس با اين مجموعه فرايند تجهيز آشپزخانه خود را از صفر تا 100 به راحتي انجام دهيد. همچنين كارشناسان، تعميركاران و نصابان اين مجموعه از ابتداي فرآيند خريد تا نصب و راه اندازي تجهيزات در كنار شما خواهند بود.
 
 
معرفي محمد عبدي
محمد عبدي سفر خود را در سال 1395 شروع كرد. اين سفر با فعاليت در زمينه تجهيزات آشپزخانه صنعتي شروع شد و كم‌كم به مشاوره در زمينه راه‌اندازي كسب‌وكارهاي مربوط به رستوران‌داري، كترينگ و فست فودها گسترش پيدا كرد.

بعد از مدتي و با كسب تجربه در زمينه مختلف به سراغ كسب‌وكارهاي ديگر رفته در زمينه‌هاي مختلف اقدام به ارائه مشاوره‌هاي تخصصي و فني نمود. ارائه مشاوره‌هاي تخصصي در صنايع شيميايي و پتروشيمي ، ارائه مشاوره‌هاي تخصصي در زمينه راه‌اندازي كسب‌وكارهاي توليدي ، ارائه مشاوره‌هاي تخصصي در زمينه راه‌اندازي كسب‌وكارهاي رستوراني و صنعت غذا برخي از فعاليت مهندس محمد عبدي است .
 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۲۸ توسط:حسين براتي موضوع: نظرات (0)

توضيح انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در سئو – 5 كاربرد مهم

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار گسترده است. شما مي‌توانيد از يك تيزر تبليغاتي در كمپين‌هاي مختلف استفاده كنيد. فرقي نمي‌كند كه تيزر را در شبكه‌هاي اجتماعي به نمايش بگذاريد يا در ايميل ماركتينگ! شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از قابليت‌هاي بالاي تيزر تبليغاتي، مخاطبين و كاربران زيادي را جذب كسب‌وكار و محصولات خود كنيد. امروزه تيزرهاي تبليغاتي يكي از مطرح‌ترين و پراستفاده‌ترين مدل‌هاي تبليغاتي در دنيا هستند.
كمپين‌هاي بازاريابي با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند بسيار موفق باشند، چرا؟ زيرا كنجكاوي انسان يك نيروي قدرتمند است. در واقع شما با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانيد كنجكاوي كاربران و مخاطبان خود را تحريك كنيد.
 
بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه يك تيزر براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات كافي در مورد يك محصول، رويدادهاي آينده، ويژگي جديد يا به‌روزرساني اخير و غيره طراحي شده است. در نتيجه تيزرها مجموعه‌اي از سرنخ‌ها را ارائه مي‌دهند و باعث مي‌شوند كه مصرف‌كنندگان مشتاق به دنبال كسب اطلاعات بيشتر باشند.

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي
تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند فضاي تفسير و بررسي زيادي را در اختيار مخاطبان و مصرف‌كنندگان قرار بدهند. اين نوع تيزرها در معرفي محصولات جديد به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار مي‌گيرند. نمونه اين تيزر ها را مي توان در معرفي اوليه محصولات اپل و يا سامسونگ مشاهده كرد. همچنين تيزرها ممكن است دقيقاً به شما بگويند چه محصولي و در چه زماني ارائه خواهد شد، در اين صورت كنجكاوي كاربران كمتر تحريك مي‌شود. به هر حال هر شكلي از تيزر كه استفاده شود، هدف اصلي ايجاد انتظار و جلب توجه در ذهن كاربر است.
كاربرد تيزر تبليغاتي در ايميل ماركتينگ
يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي استفاده از آن در ايميل ماركتينگ است. شما مي‌توانيد به جاي نوشته‌هاي بعضاً كسل‌كننده در ايميل‌ها، از يك تيزر تبليغاتي استفاده كنيد. سوال اساسي در ايميل ماركتينگ اين است: شما مي‌خواهيد مشتريان شما هنگام باز كردن ايميل شما چه اقدامي انجام دهند؟

اين كار را مي‌توانيد با استفاده از يك تيزر به راحتي انجام دهيد. اغلب در ايميل‌هايي كه حاوي تيزر تبليغاتي است از مشتري و مخاطب در خواست مي‌شود كه بر روي لينكي كليك كند يا صفحه اينستاگرامي را فالو كند. با اين حال شما مي‌توانيد اطلاعات بيشتري را در تيزرهاي ارسال شده در ايميل ماركتينگ قرار دهيد؛ مانند تاريخ رويداد خاص، آموزش خاص، ارائه اطلاعات ارزشمند و غيره، همه اين موارد مي‌تواند باعث افزايش اعتماد كاربران و مخاطبان به كسب و كار شما شود.

اگر فكر مي‌كنيد اين روش قديمي است و اصلاً جوابگو نيست كاملاً اشتباه مي‌كنيد. يكي از برندهايي كه با كمپين‌هاي ايميلي و استفاده از تيزر تبليغاتي كاملاً بر بازار تسلط دارند، كمپاني اپل است. قالب‌هاي ايميل آن‌ها به خوبي طراحي شده و ساده است، تصاوير باكيفيت آن‌ها، كيفيت محصولات را منعكس مي‌كند و مهم‌تر از همه، آن‌ها به طور مداوم اهداف مشخصي را براي خواننده تعيين مي‌كنند.
كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي اجتماعي
يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي است. در واقع تيزرهاي تبليغاتي در بستر شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك، توييتر، اينستاگرام، لينكدين و حتي پينترست به خوبي ديده مي‌شوند. نكته قابل توجه اين است كه در اين شبكه‌ها، ويديوها و تيزرها به شدت مورد توجه مخاطبان و كاربران قرار مي‌گيرند.

اگر شما به خوبي در هنگام ساخت تيزر تبليغاتي اصول و قواعد اصلي آن را رعايت كرده باشيد، مي‌توانيد به راحتي در شبكه‌هاي اجتماعي مخاطبان زيادي را به كسب و كار خود جذب كنيد. امروزه شبكه‌هاي اجتماعي به عنوان بستري براي انتشار انواع تيزرهاي تبليغاتي شناخته مي‌شوند. حساب‌هاي رسمي شركت‌ها و كسب‌وكارها نيز به صورت روزانه و مداوم توسط كاربران رصد مي‌شوند تا در صورت انتشار اخبار و تيزرهاي جديد، خيلي سريع از محتواي آن‌ها مطلع شوند.

 

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي انتشار ويدئو
يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن‌ها در شبكه‌هاي انتشار ويدئو است. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي كه مدت زمان طولاني دارند را به عنوان يك ويدئو در اين شبكه‌ها منتشر كنيد. شبكه‌هايي مانند آپارات و يوتيوب بهترين مثال در اين زمينه‌ هستند. همچنين شما مي‌توانيد از تيزرهاي كوتاه مدت 5 الي 10 ثانيه‌اي به عنوان تبليغات در ابتداي ويدئوها استفاده كنيد. براي اين كار شما مي‌توانيد به بخش تبليغات آپارات و يا يوتيوب مراجعه كنيد.

با استفاده از اين نوع تيزر تبليغاتي، شما مي‌توانيد كمپين‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي را ايجاد كنيد. نكته قابل توجه در خصوص اين نوع تبليغات، دريافت بازخوردهاي گسترده از سوي مخاطبان است. البته بايد در هنگام ايجاد كمپين تبليغاتي به خوبي مخاطبان و كاربران خود را شناسايي كرده و بر اساس اهداف كمپين برنامه تبليغاتي خود را تنظيم كنيد.
كاربرد تيزر تبليغاتي در سايت‌هاي شركتي
يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن در سايت‌هاي شركتي و فروشگاه‌ها است. شما مي‌توانيد براي معرفي محصول خود از تيزرهاي تبليغاتي در صفحات وب سايت استفاده كنيد. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي خود را در بخش فروشگاهي و معرفي خدمات سايت‌ قرار دهيد. در اين تيزرها كاربران مي‌توانند به راحتي با خدمات و كالاهاي شما آشنا شده و به خوبي با آن‌ها ارتباط برقرار كنند.

انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در كسب‌وكارها
شايد در نگاه اول اين تصور وجود داشته باشد كه تيزر تبليغاتي تنها براي فروش محصولات لوكس استفاده مي‌شود، اما كاربرد تيزرها فقط اين مورد نيست. امروزه تيزرها كاربردهاي متنوعي دارند. شما مي‌توانيد از تيزر براي معرفي محصول، معرفي خدمات، معرفي برند، معرفي ويژگي‌هاي جديد يك محصول و ده‌ها مورد ديگر استفاده كنيد. همين امر سبب شده كه استفاده از تيزرهاي تبليغاتي روز به‌روز بيشتر شود. براي ساخت تيزرهاي تبليغاتي از ايده‌ها و روش‌هاي جذابي استفاده مي‌شود. برخي از اين ايده‌ها و روش‌ها در نوع خود جالب توجه و جديد بوده به نحوي كه بعد از مدت زمان كوتاهي در سراسر اينترنت پخش شده و به خوبي توانسته توجه كاربران و مخاطبان را به خود جلب كند.

نكته مهم در ساخت تيزر تبليغاتي، استفاده از قاعده سه
حال كه به خوبي با كاربرد تيزر تبليغاتي آشنا شده‌ايد بهتر است كه در مورد يك نكته مهم اطلاعات لازم را كسب كنيد. قاعده “سه” براي هر رسانه و استراتژي بازاريابي اعمال مي‌شود، اما مطالعات نشان داده‌اند كه اين قاعده با محتواي ويدئويي و تيزر تبليغاتي بسيار خوب و هماهنگ عمل مي‌كند. در واقع “سه” كوچك‌ترين عدد مورد نياز براي ايجاد يك الگوي قابل تشخيص است. “قاعده سه” از اين فرض نشات مي‌گيرد كه چيزهايي كه به سه دسته تقسيم مي‌شوند ذاتاً خنده‌دارتر، رضايت‌بخش‌تر و به‌يادماندني‌تر هستند.

اما اين قانون چگونه به بازاريابي تيزر مربوط مي‌شود؟ مديران بازاريابي مي‌توانند از آن براي موضوعات، سرفصل‌ها و شعارها استفاده كنند، همان‌طور كه طراحان گرافيك مي‌توانند از آن براي گروه‌بندي عناصر طراحي در يك طرح‌بندي استفاده كنند. با اجراي “قاعده سه”، مي‌توانيد به راحتي فرآيند “يادآوري” را در بين مخاطبان هدف خود ترويج دهيد.

نتيجه نهايي
كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار زياد است. كسب‌وكارهاي مختلف مي‌توانند از تيزر تبليغاتي در بخش‌هاي مختلف كمپين‌هاي تبليغاتي خود استفاده كنند. هيچ شكي وجود ندارد كه يك كمپين تبليغاتي خوب مي‌تواند تبليغات دهان به دهان و ارگانيك را براي تيزرهاي شما ايجاد كند. شما مي‌توانيد به راحتي با تيزرهاي تبليغاتي توجه و كنجكاوي كاربران را جذب كنيد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه كنجكاوي يك مفهوم روانشناختي قوي براي استفاده در بازاريابي است.
 
 

معرفي حسين براتي
حسين براتي به عنوان توليدكننده محتواي سئو شده در دنياي ديجيتال شناخته مي‌شود. سايت‌هاي زيادي هستند كه از محتواي توليد شده براي بهبود رتبه و سئو سايت خود استفاده مي‌كنند. دانش بالا در زمينه كامپيوتر و اينترنت و همچنين تحصيلات آكادميك در اين حوزه، باعث شده كه شركت‌ها و مجموعه‌هاي زيادي با حسين براتي همكاري داشته باشند. آشنايي به اصول ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي يكي از خصوصيات بارز ايشان است.

حسين براتي به عنوان يكي از پركارترين وبلاگ نويسان در ايران شناخته مي‌شود كه روزانه چند هزار كلمه محتواي سئو شده توليد كرده و در اختيار كسب‌وكارهاي مختلف قرار مي‌دهد. توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي مهم پروژه‌هاي انجام شده توسط ايشان است.
 

حسين براتي با در اختيار داشتن يك تيم تحريريه مناسب قادر است در مدت‌زمان كوتاهي به راحتي محتواي سئو شده و مناسب را براي كسب‌وكارهاي مختلف توليد كند. ايجاد يك فضاي رقابتي باز و توليد محتوا در زمينه‌هاي مختلف از ويژگي‌هاي اين تيم تحريريه است. ايشان در كنار توليد محتواي سئو شده براي كسب‌وكارهاي مختلف، در زمينه مشاوره كسب‌وكار، مشاوره طراحي سايت، مشاوره بهبود شغلي، مشاوره ديجيتال ماركتينگ، مشاوره شبكه‌هاي اجتماعي و مشاوره برند سازي نيز فعاليت مي‌كند. كسب‌وكارهاي بزرگ و كوچك متعددي در اين سال‌ها از خدمات مشاوره‌اي ايشان براي بهبود كسب‌وكار و توسعه برند خود استفاده كرده‌اند.


برچسب: سئو كار اراك، حسين براتي، كاربرد تيزر تبليغاتي، سايت اوجتا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۹:۵۷ توسط:حسين براتي موضوع: نظرات (0)