Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اوجتا اوجتا

تولید محتوای سئو شده

آموزش پخت كباب رول خوشمزه در خانه در 4 مرحله

آموزش پخت كباب رول يا همان طرز تهيه كباب رول در خانه را مي توانيد به راحتي از سايت اوجتا ياد بگيريد. در اين سايت ما به شما اموزش طبخ انواع كباب هاي خوشمزه را اموزش مي دهيم. نكته قابل توجه در اين اموزش ها اين است كه ما تمام مراحل را جزء به جزء به شما اموزش مي دهيم. همچنين مقدار مواد استفاده شده و تناسب انها نيز به شما گفته مي شود تا بتوانيد بهترين مزه كباب را ايجاد كنيد . نكته قابل توجه اين است كه ما در اين اموزش از كباب پز تابشي خانگي استفاده مي كنيم. كباب پز تابشي خانگي يكي از پرفروش ترين محصولات شركت اوجتا است. اين كباب پز به عنوان كباب پز بدون دود در ايران شناخته مي‌شود. براي آگاهي از كباب پز خانگي محصول اوجتا مي‌توانيد با كارشناسان فروش اين مجموعه تماس حاصل فرماييد.
معرفي گروه صنعتي اوجتا
گروه صنعتي اوجتا با تامين و توليد صفر تا صد تمامي تجهيزات مورد نياز به منظور تاسيس يك رستوران فعاليت ميكند. اين مجموعه تمامي مدلهاي متفاوت شامل انواع فرها و اجاق گازها، انواع كبابپز تابشي، انواع فر پيتزا ريلي، انواع كته پز ريلي، انواع كبابپز تابشي اتوماتيك و غيره را به راحتي تامين و توليد مي‌كند.

كسب و كار مربوط به رستوران داري و تجهيزات صنعتي رستوران ديگر مانند گذشته نيست. تكنولوژي و اينترنت به تمام بخش هاي اين كسب و كار به بهترين شكل ممكن وارد شده است.

بازار اينترنتي خريد و فروش تجهيزات و دستگاههاي صنعتي، با ارايه خدماتي همچون مشاوره تخصصي و رايگان، خريد مستقيم از توليدكنندگان، ارسال سريع بار، تنوع بالا و قيمت به روز محصولات به رشد خوبي رسيده است. اين بازار توانسته است جايگاه اول خريد و فروش ماشين آلات و تجهيزات صنعتي را به خودش اختصاص دهد.

استفاده از كباب پز تابشي مي‌تواند به راحتي فرايند طبخ كباب هاي شما را از هر مدل و نوعي كه باشد متفاوت كند. اين كار به راحتي با استفاده از كباب پز تابشي خانگي امكان‌پذير است. شركت اوجتا مخترع و توليد كننده انواع كباب پز بدون دود در ايران است. محصولات اين شركت با نام كباب پز بدون دود و يا كباب پز خانگي در بازار نيز شناخته مي‌شوند. كباب پز تابشي قيمت بسيار مناسبي داشته و شما مي‌توانيد آن را به قيمت درب كارخانه از اين سايت به‌صورت مستقيم خريداري نماييد.


در اين مقاله قصد داريم به شما نحوه طبخ يكي از زيباترين و خوشمزه ترين كباب ها را آموزش دهيم. كباب رول يكي از مدل هاي متنوع كباب در ايران است كه به راحتي مي‌تواند آن را طبخ كرده و در هنگام مهماني ها آن را در سفره خود قرار دهيد.

در اين مقاله ما به شما آموزش پخت كباب رول را ارائه مي‌دهيم. شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از مراحل اعلام شده طرز تهيه كباب رول را ياد گرفته و با استفاده از كباب پز خانگي آن را در خانه خود طبخ كنيد.

آموزش پخت كباب رول خوشمزه در خانه در 4 مرحله

آموزش پخت كباب رول در خانه با استفاده از كباب پز تابشي
كباب رول يكي از خوشمزه ترين مدل هاي كباب است كه كمتر موردتوجه قرارگرفته است. در اين كباب از فيله گوساله استفاده مي‌شود همچنين مدل ديگري از كباب رول با نام كباب رول ميكس وجود دارد كه در آن از سينه مرغ و فيله گوساله استفاده مي‌شود و در آموزش‌هاي بعدي طرز تهيه آن را نيز به شما آموزش خواهيم داد.


مواد لازم براي طبخ كباب رول با استفاده از كباب پز تابشي
مواد لازم ارائه‌شده در ادامه براي 4 نفر مناسب بوده و شما مي‌توانيد در صورتي كه تعداد نفرات شما كم يا زيادتر است به نسبت از مواد مورد نياز، كم يا زياد نماييد. توجه داشته باشيد كه مهم‌ترين بخش در طرز تهيه كباب رول مراحل مزه دار كردن گوشت آن است.

مواد لازم براي طبخ كباب رول
فيله گوساله 400 گرم
پياز 2 عدد بزرگ
ليموترش: 2 عدد متوسط
روغن زيتون: 2 قاشق غذاخوري
نمك و فلفل سياه: 3/1 قاشق چاي خوري
گشنيز: 2 قاشق چاي‌خوري به‌صورت آسياب شده
زيره: 1 قاشق چاي‌خوري به‌صورت آسياب شده
هويج: يك عدد متوسط
كرفس: يك شاخه
فلفل دلمه اي: يك عدد متوسط
كره حيواني: 100 گرم (كره هاي پاستوريزه در دو مدل حيواني و گياهي تهيه مي‌شوند كه شما بايد مدل حيواني را تهيه كنيد)
زعفران دم شده: 2/1 فنجان چاي خوري

طرز تهيه كباب رول با استفاده از كباب پز تابشي خانگي – مرحله اول – مزه دار كردن گوشت
براي مزه دار كردن گوش در ابتدا بايد فيله هاي گوساله را به‌صورت ورقه هاي نازك در ابعاد 6 در 4 سانتي‌متر برش دهيد. سپس ورقه هاي گوشت را در داخل يك ظرف ريخته و روي آن يك عدد آب ليموترش، روغن زيتون، نمك و فلفل سياه، گشنيز و زيره را بريزيد و خوب با هم مخلوط كنيد. سپس مخلوط به دست آمده را داخل يك زيپ پك پلاستيكي ريخته و آن را به مدت 3 ساعت در يخچال قرار دهيد. بعد از سه ساعت پياز را به‌صورت ريز رنده كرده و آب پياز را جدا كرده و سپس تفاله پياز را دور ريخته و آب پياز را به داخل زيپ پك ريخته و با گوشت حسابي مخلوط مي‌كنيم يا گوشت مجدد مزه دار شود. سپس درب زيپ پك را بسته و براي سه ساعت ديگر آن را در يخچال قرار مي‌دهيم.


آموزش پخت كباب رول با استفاده از كباب پز بدون دود – مرحله دوم – كوبيدن ورقه هاي گوشت
طرز تهيه كباب رول با استفاده از كباب پز تابشي خانگي – مرحله اول – مزه دار كردن گوشت
بعدازاينكه ورقه هاي گوشت مزه دار شدند شما بايد آن‌ها را به آرامي از كيسه پلاستيك زيپ پك دار خارج كرده و آن را روي يك سطح صاف قرار دهيد. سپس با يك گوشت كوب دندانه دار (بيف كوب) ورقه هاي گوشت را به خوبي بكوبيد تا ورقه هاي گوشت كمي له شده و نازك تر شوند.


طرز تهيه كباب رول – مرحله سوم – آماده كردن محتويات داخل رول ها
بعدازاينكه ورقه هاي گوشت را خوب كوبيدي، بايد محتواي مد نظر آن‌ها را با هم مخلوط كرده و آماده سازي كنيد. براي اين كار بايد هويج ها را به‌صورت خلال درآورده و فلفل دلمه و كرفس را نيز به‌صورت خلالي خرد كنيد. ليموي دوم را برش داده و آب آن را روي مواد و سبزيجات خلال شده بريزيد تا آن‌ها نيز مزه دار شوند.

سپس با قاشق مقداري از مواد خلال شده را برداشته و روي ورقه هاي گوشت قرار داده و از سمت نازك تر گوشت آن‌ها را رول كنيد به نحوي كه مواد دقيقاً در داخل رول ها قرار گيرد. مراقب باشيد كه مواد از داخل رول ها خارج نشوند. سپس هر دو يا سه عدد گوشت رول شده را به آرامي به سيخ گرفته و سيخ‌ها را از بين آن‌ها رد كنيد. مراقب باشيد كه رول ها باز نشوند. در هنگام به سيخ كشيدن رول ها دقت كنيد كه سيخ‌ها دقيقاً از قسمت انتهايي ورقه هاي گوشت خارج شوند تا حسابي رول ها به سيخ محكم شوند.


آموزش پخت كباب رول – مرحله چهارم – آماده كردن كباب رول با استفاده از كباب پز تابشي
آموزش پخت كباب رول – مرحله چهارم – آماده كردن كباب رول با استفاده از كباب پز تابشي
در فرايند آموزش پخت كباب رول، در ابتدا داخل سيني كباب پز تابشي را پر از آب كنيد و طبقه كباب پز را روي وسط قرار دهيد . سپس كباب پز را روشن كنيد تا سراميك‌هاي آن حسابي سرخ و گداخته شوند.

سپس سيخ‌هاي كباب را به آرامي در كباب پز خانگي قرار داده و بعد از 30 ثانيه آن‌ها را بچرخانيد تا هر دو سمت كباب رول ها كمي سفت شده و به‌اصطلاح خود را بگيرد.

بعدازاين كه هر سمت كباب رول ها به خوبي گفته شده مي‌توانيد روي آن را با مخلوط كره آب شده و زعفران با فرچه بكشيد تا كباب شما حسابي خوش‌رنگ شود.

بعدازاينكه كباب ها آماده شد مي‌توانيد آن‌ها را روي رنج قرار داده و ميل نماييد.

براي تزيين كباب رول خوشمزه خود مي‌توانيد از پياز نازك خلال شده، سيب‌زميني سرخ‌كرده، ترشي برگ كلم يا گل‌كلم و سبزي تازه استفاده كنيد.
 
 

خريد كباب پز تابشي و تجهيزات آشپزخانه صنعتي
اوجتا توليد كننده تخصصي تجهيزات آشپزخانه  صنعتي شامل كباب پز تابشي اتوماتيك، كباب پز تابشي سالاماندر، كباب پز تابشي خانگي، فر پيتزا ريلي، كته پز ريلي، سيخ گير اتوماتيك، سرخ كن دو سبده و سيخ شور هگزا گونال استاندارد در كشور بوده و همگام با ساير بخش‌هاي صنعتي جهت فروش بهتر اقدام به ورود به بازارهاي جهاني كرده است. قطعاً اين مهم ميسر نمي‌شد جز با به‌روز آوري محصولات، ارتقا چشمگير سطح كيفي و قيمت گذاري رقابتي كه موجب متقاعد شدن طرف خارجي مي‌گردد.

محصولات عمده شركت شامل كباب پز تابشي اتوماتيك، كباب پز تابشي سالاماندر، كباب پز تابشي خانگي، فر پيتزا ريلي، كته پز ريلي، سيخ گير اتوماتيك، سرخ كن دو سبده و سيخ شور هگزاگونال با برند اوجتا بوده و حاصل 40 سال تلاش و تجربه مديران شركت است. ما بر آنيم اين شركت را چنان متحول كنيم تا با توسعه كاركنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذيري و افزايش بازدهي، در شمار معتبرترين و مشهورترين عرضه كنندگان تجهيزات تابشي آشپزخانه‌هاي صنعتي درآييم.
چرا بايد اوجتا را انتخاب كنيم؟
فرقي نمي‌كند كه شما چه كسب‌وكاري را اداره مي‌كنيد. دو فاكتور براي شما هميشه بايد در اولويت قرار داشته باشد، فاكتور زمان و هزينه! مجموعه اوجتا براي راحتي حال شما مديران و مخاطبان گرامي تمهيدات ويژه‌اي در نظر گرفته است. اين مجموعه با همكاري مستقيم با بخش‌هاي توليد و ايجاد كارگاه‌ها و كارخانه‌هاي متعدد در استان‌هاي مختلف توانسته است مجموعه‌اي كامل را به وجود بياورد. درنتيجه شما مي‌توانيد براي خريد محصولات مختلف به فروشگاه اوجتا مراجعه كرده تا به‌صورت مستقيم از كارخانه اجناس خود را خريداري نماييد


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/30 ساعت: ۱۲ توسط:seo2023 :

تجهيزات آشپزخانه صنعتي – 4 مزيت استفاده از آنها

تجهيزات آشپزخانه صنعتي شامل موارد مختلفي مي شود. از سرخ كن ها گرفته تا اجاق ها، كباب پز تابشي، كته پز ريلي، كباب پز تابشي سالاماندر و اتوماتيك، ديگ ها و حتي قاشق و چنگال ها را مي توان در گروه تجهيزات آشپزخانه قرارداد. تمامي اين قطعات نقشي اساسي در عملكرد يك آشپزخانه رستوران ايفا مي كنند.

اگر يكي از اين ابزارها خراب شود و يا از كار بيفتد مي تواند فعاليت و عملكرد كاركنان آشپزخانه صنعتي را دچار اختلال كند. تعمير و نگهداري تجهيزات آشپزخانه صنعتي بايد همواره به بهترين شكل ممكن انجام شود تا احتمال خطر خرابي را به شدت كاهش دهد.
معرفي گروه صنعتي اوجتا
گروه صنعتي اوجتا با تامين و توليد صفر تا صد تمامي تجهيزات مورد نياز به منظور تاسيس يك رستوران فعاليت ميكند. اين مجموعه تمامي مدلهاي متفاوت شامل انواع فرها و اجاق گازها، انواع كبابپز تابشي، انواع فر پيتزا ريلي، انواع كته پز ريلي، انواع كبابپز تابشي اتوماتيك و غيره را به راحتي تامين و توليد مي‌كند.

كسب و كار مربوط به رستوران داري و تجهيزات صنعتي رستوران ديگر مانند گذشته نيست. تكنولوژي و اينترنت به تمام بخش هاي اين كسب و كار به بهترين شكل ممكن وارد شده است. بازار اينترنتي خريد و فروش تجهيزات و دستگاههاي صنعتي، با ارايه خدماتي همچون مشاوره تخصصي و رايگان، خريد مستقيم از توليدكنندگان، ارسال سريع بار، تنوع بالا و قيمت به روز محصولات به رشد خوبي رسيده است. اين بازار توانسته است جايگاه اول خريد و فروش ماشين آلات و تجهيزات صنعتي را به خودش اختصاص دهد.

معرفي 4 مزيت استفاده از تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي
عملكرد رستوران شما به توانايي و عملكرد آشپزخانه شما بستگي داشته و كارايي آشپزخانه شما نيز به استفاده از تجهيزات صنعتي بستگي دارد. هرچه كه آشپزخانه شما مكانيزه تر باشد فرايند و عملكرد شما مناسب تر و بهينه تر خواهد بود. در اينجا 4 مزيت استفاده از تجهيزات آشپزخانه صنعتي را به شما اعلام مي كنيم. ممكن است در برخي از آشپزخانه ها اين مزيت ها بيشتر به چشم بيايند.


مزيت شماره 1 – استفاده از تجهيزات آشپزخانه صنعتي استاندارد
استفاده از تجهيزات آشپزخانه صنعتي استاندارد به شما اين كمك را ميكند كه در وقت و هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد. همين امر در زمان تعمير اين ابزار ها نيز براي شما بايد مهم باشد. در واقع شما علاوه بر هزينه اي كه براي تعمير تجهيزات آشپزخانه صنعتي خود پرداخت ميكنيد، هزينه هاي پنهان و آشكار ديگري هم خواهد داشت. هزينه هايي مانند اتلاف وقت، از دست دادن مشتري، عدم فعاليت مناسب پرسنل، هزينه هاي تعمير و جا به جايي احتمالي دستگاه خراب و غيره، همه اين هزينه ها را مي توان به خوبي بهينه سازي كرد. خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي از برند هاي مطرح و مشهور به شما اين كمك را ميكند كه در قبال پرداخت مبالغ خريد دستگاه ها، خدمات خوب و مناسبي را دريافت نماييد.


مزيت شماره 2 – خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي يك سرمايه گذاري است نه هزينه
به اين نكته بايد توجه داشته باشيد كه خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي در واقع يك سرمايه گذاري محسوب مي شود. هر چه شما بهتر و هوشمندانه تر در اين سرمايه گذاري شركت كنيد در طول سال هاي فعاليت خود بهتر و بهينه تر مي توانيد سود آن را برداشت كنيد. خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي حرفه اي باعث مي شود كه طول عمر دستگاه هاي شما افزايش پيدا كرده و در نتيجه طول عمر فعاليت و كسب و كار شما طولاني تر شود. اين به معني سود دهي بيشتر براي شما خواهد بود. در واقع شما بهتر است دستگاه و برندي را استفاده كنيد كه بتوانيد تا ساليان سال از آن استفاده كرده و نگران تعمير و يا تعويض دستگاه خود نباشيد.


تجهيزات آشپزخانه صنعتي – 4 مزيت استفاده از آنها در رستوران– اوجتا

مزيت شماره 3 – خريد تجهيزات مناسب آشپزخانه صنعتي و انتخاب درست
شايد در هنگام تجهيز آشپزخانه خود قيمت دستگاه براي شما ملاك مهمي باشد. در شرايط اقتصادي امروز حتي يك تخفيف جزئي در خريد دستگاهها و تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي تواند كمك خوبي براي شما باشد اما بايد به اين نكته دقت كنيد كه خريد دستگاه خوب و انتخاب مناسب را فداي قيمت نكنيد!

خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي كه برند مناسبي ندارد و از خدمات پس از فروش آنها اطلاعي داريد ممكن است ضرر هنگفتي به شما وارد كند. همچنين دستگاه ها و تجهيزات آشپزخانه صنعتي كه خريداري مي كنيد بايد متناسب اين فضا بوده و به عنوان مثال به راحتي قابل شست و شو باشند. به اين معني كه بدنه اين دستگاه ها بايد از جنس استيل ضد زنگ باشد، به راحتي بتوان آنها را تميز كرد، قطعات داخلي آنها به خوبي در بازار پيدا شده و نگهداري و تعمير آنها فرآيندي آسان باشد، با توجه به اين موارد شما بايد در هنگام خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي خود دستگاهي را انتخاب كنيد كه از برند و خدمات آن مطمئن باشيد.


مزيت شماره 4 – انتخاب هوشمندانه، خريد تجهيزاتي كه كار شما را آسانتر مي كنند.
مهم ترين نكته در خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي اين است كه كار شما را آسانتر كند. يك دستگاه كباب پز اتوماتيك كه به راحتي طبخ كباب را براي شما انجام دهد، يك فر كته پز ريلي كه به راحتي و بدون دغدغه اي برنج هاي ته چين و ته ديگي تحويل مشتري دهد. خريد يك كباب پز تابشي سالاماندر كه بتواند به راحتي انواع كباب را براي شما به صورت همزمان طبخ كند، خريد يك سيخ شور هگزاگونال كه بتواند در مدت زمان كوتاهي حجم انبوهي از سيخ ها را براي شما شسته و تحويل شما دهد.


 
نتيجه گيري نهايي
همه اين موارد به شما كمك ميكند كه در مدت زمان كوتاهي بتوانيد خدمات بيشتري به مشتريان خود ارائه دهيد. خدمات بيشتر به مشتريان به معني جلب رضايت مشتري بوده و جلب رضايت مشتري به معني حضور بيشتر مشتري و درآمد بيشتر است. قطعا فعاليت كسب و كار شما و درآمد آن براي شما مهم است، پس بهتر است كه با انتخاب هوشمندانه درآمد خود را بيشتر كرده و ان را سرعت بخشيده و بهينه تر كنيد.
 

خريد كباب پز تابشي و تجهيزات آشپزخانه صنعتي
اوجتا توليد كننده تخصصي تجهيزات آشپزخانه  صنعتي شامل كباب پز تابشي اتوماتيك، كباب پز تابشي سالاماندر، كباب پز تابشي خانگي، فر پيتزا ريلي، كته پز ريلي، سيخ گير اتوماتيك، سرخ كن دو سبده و سيخ شور هگزا گونال استاندارد در كشور بوده و همگام با ساير بخش‌هاي صنعتي جهت فروش بهتر اقدام به ورود به بازارهاي جهاني كرده است. قطعاً اين مهم ميسر نمي‌شد جز با به‌روز آوري محصولات، ارتقا چشمگير سطح كيفي و قيمت گذاري رقابتي كه موجب متقاعد شدن طرف خارجي مي‌گردد.

محصولات عمده شركت شامل كباب پز تابشي اتوماتيك، كباب پز تابشي سالاماندر، كباب پز تابشي خانگي، فر پيتزا ريلي، كته پز ريلي، سيخ گير اتوماتيك، سرخ كن دو سبده و سيخ شور هگزاگونال با برند اوجتا بوده و حاصل 40 سال تلاش و تجربه مديران شركت است. ما بر آنيم اين شركت را چنان متحول كنيم تا با توسعه كاركنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذيري و افزايش بازدهي، در شمار معتبرترين و مشهورترين عرضه كنندگان تجهيزات تابشي آشپزخانه‌هاي صنعتي درآييم.
چرا بايد اوجتا را انتخاب كنيم؟
فرقي نمي‌كند كه شما چه كسب‌وكاري را اداره مي‌كنيد. دو فاكتور براي شما هميشه بايد در اولويت قرار داشته باشد، فاكتور زمان و هزينه! مجموعه اوجتا براي راحتي حال شما مديران و مخاطبان گرامي تمهيدات ويژه‌اي در نظر گرفته است. اين مجموعه با همكاري مستقيم با بخش‌هاي توليد و ايجاد كارگاه‌ها و كارخانه‌هاي متعدد در استان‌هاي مختلف توانسته است مجموعه‌اي كامل را به وجود بياورد. درنتيجه شما مي‌توانيد براي خريد محصولات مختلف به فروشگاه اوجتا مراجعه كرده تا به‌صورت مستقيم از كارخانه اجناس خود را خريداري نماييد


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/23 ساعت: ۱۶ توسط:seo2023 :

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟


ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/30 ساعت: ۱۱ توسط:seo2023 :

توضيح انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در سئو – 5 كاربرد مهم

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار گسترده است. شما مي‌توانيد از يك تيزر تبليغاتي در كمپين‌هاي مختلف استفاده كنيد. فرقي نمي‌كند كه تيزر را در شبكه‌هاي اجتماعي به نمايش بگذاريد يا در ايميل ماركتينگ! شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از قابليت‌هاي بالاي تيزر تبليغاتي، مخاطبين و كاربران زيادي را جذب كسب‌وكار و محصولات خود كنيد. امروزه تيزرهاي تبليغاتي يكي از مطرح‌ترين و پراستفاده‌ترين مدل‌هاي تبليغاتي در دنيا هستند.
كمپين‌هاي بازاريابي با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند بسيار موفق باشند، چرا؟ زيرا كنجكاوي انسان يك نيروي قدرتمند است. در واقع شما با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانيد كنجكاوي كاربران و مخاطبان خود را تحريك كنيد.
 
بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه يك تيزر براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات كافي در مورد يك محصول، رويدادهاي آينده، ويژگي جديد يا به‌روزرساني اخير و غيره طراحي شده است. در نتيجه تيزرها مجموعه‌اي از سرنخ‌ها را ارائه مي‌دهند و باعث مي‌شوند كه مصرف‌كنندگان مشتاق به دنبال كسب اطلاعات بيشتر باشند.

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي
تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند فضاي تفسير و بررسي زيادي را در اختيار مخاطبان و مصرف‌كنندگان قرار بدهند. اين نوع تيزرها در معرفي محصولات جديد به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار مي‌گيرند. نمونه اين تيزر ها را مي توان در معرفي اوليه محصولات اپل و يا سامسونگ مشاهده كرد. همچنين تيزرها ممكن است دقيقاً به شما بگويند چه محصولي و در چه زماني ارائه خواهد شد، در اين صورت كنجكاوي كاربران كمتر تحريك مي‌شود. به هر حال هر شكلي از تيزر كه استفاده شود، هدف اصلي ايجاد انتظار و جلب توجه در ذهن كاربر است.
كاربرد تيزر تبليغاتي در ايميل ماركتينگ
يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي استفاده از آن در ايميل ماركتينگ است. شما مي‌توانيد به جاي نوشته‌هاي بعضاً كسل‌كننده در ايميل‌ها، از يك تيزر تبليغاتي استفاده كنيد. سوال اساسي در ايميل ماركتينگ اين است: شما مي‌خواهيد مشتريان شما هنگام باز كردن ايميل شما چه اقدامي انجام دهند؟

اين كار را مي‌توانيد با استفاده از يك تيزر به راحتي انجام دهيد. اغلب در ايميل‌هايي كه حاوي تيزر تبليغاتي است از مشتري و مخاطب در خواست مي‌شود كه بر روي لينكي كليك كند يا صفحه اينستاگرامي را فالو كند. با اين حال شما مي‌توانيد اطلاعات بيشتري را در تيزرهاي ارسال شده در ايميل ماركتينگ قرار دهيد؛ مانند تاريخ رويداد خاص، آموزش خاص، ارائه اطلاعات ارزشمند و غيره، همه اين موارد مي‌تواند باعث افزايش اعتماد كاربران و مخاطبان به كسب و كار شما شود.

اگر فكر مي‌كنيد اين روش قديمي است و اصلاً جوابگو نيست كاملاً اشتباه مي‌كنيد. يكي از برندهايي كه با كمپين‌هاي ايميلي و استفاده از تيزر تبليغاتي كاملاً بر بازار تسلط دارند، كمپاني اپل است. قالب‌هاي ايميل آن‌ها به خوبي طراحي شده و ساده است، تصاوير باكيفيت آن‌ها، كيفيت محصولات را منعكس مي‌كند و مهم‌تر از همه، آن‌ها به طور مداوم اهداف مشخصي را براي خواننده تعيين مي‌كنند.
كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي اجتماعي
يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي است. در واقع تيزرهاي تبليغاتي در بستر شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك، توييتر، اينستاگرام، لينكدين و حتي پينترست به خوبي ديده مي‌شوند. نكته قابل توجه اين است كه در اين شبكه‌ها، ويديوها و تيزرها به شدت مورد توجه مخاطبان و كاربران قرار مي‌گيرند.

اگر شما به خوبي در هنگام ساخت تيزر تبليغاتي اصول و قواعد اصلي آن را رعايت كرده باشيد، مي‌توانيد به راحتي در شبكه‌هاي اجتماعي مخاطبان زيادي را به كسب و كار خود جذب كنيد. امروزه شبكه‌هاي اجتماعي به عنوان بستري براي انتشار انواع تيزرهاي تبليغاتي شناخته مي‌شوند. حساب‌هاي رسمي شركت‌ها و كسب‌وكارها نيز به صورت روزانه و مداوم توسط كاربران رصد مي‌شوند تا در صورت انتشار اخبار و تيزرهاي جديد، خيلي سريع از محتواي آن‌ها مطلع شوند.

 

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي انتشار ويدئو
يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن‌ها در شبكه‌هاي انتشار ويدئو است. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي كه مدت زمان طولاني دارند را به عنوان يك ويدئو در اين شبكه‌ها منتشر كنيد. شبكه‌هايي مانند آپارات و يوتيوب بهترين مثال در اين زمينه‌ هستند. همچنين شما مي‌توانيد از تيزرهاي كوتاه مدت 5 الي 10 ثانيه‌اي به عنوان تبليغات در ابتداي ويدئوها استفاده كنيد. براي اين كار شما مي‌توانيد به بخش تبليغات آپارات و يا يوتيوب مراجعه كنيد.

با استفاده از اين نوع تيزر تبليغاتي، شما مي‌توانيد كمپين‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي را ايجاد كنيد. نكته قابل توجه در خصوص اين نوع تبليغات، دريافت بازخوردهاي گسترده از سوي مخاطبان است. البته بايد در هنگام ايجاد كمپين تبليغاتي به خوبي مخاطبان و كاربران خود را شناسايي كرده و بر اساس اهداف كمپين برنامه تبليغاتي خود را تنظيم كنيد.
كاربرد تيزر تبليغاتي در سايت‌هاي شركتي
يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن در سايت‌هاي شركتي و فروشگاه‌ها است. شما مي‌توانيد براي معرفي محصول خود از تيزرهاي تبليغاتي در صفحات وب سايت استفاده كنيد. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي خود را در بخش فروشگاهي و معرفي خدمات سايت‌ قرار دهيد. در اين تيزرها كاربران مي‌توانند به راحتي با خدمات و كالاهاي شما آشنا شده و به خوبي با آن‌ها ارتباط برقرار كنند.

انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در كسب‌وكارها
شايد در نگاه اول اين تصور وجود داشته باشد كه تيزر تبليغاتي تنها براي فروش محصولات لوكس استفاده مي‌شود، اما كاربرد تيزرها فقط اين مورد نيست. امروزه تيزرها كاربردهاي متنوعي دارند. شما مي‌توانيد از تيزر براي معرفي محصول، معرفي خدمات، معرفي برند، معرفي ويژگي‌هاي جديد يك محصول و ده‌ها مورد ديگر استفاده كنيد. همين امر سبب شده كه استفاده از تيزرهاي تبليغاتي روز به‌روز بيشتر شود. براي ساخت تيزرهاي تبليغاتي از ايده‌ها و روش‌هاي جذابي استفاده مي‌شود. برخي از اين ايده‌ها و روش‌ها در نوع خود جالب توجه و جديد بوده به نحوي كه بعد از مدت زمان كوتاهي در سراسر اينترنت پخش شده و به خوبي توانسته توجه كاربران و مخاطبان را به خود جلب كند.

نكته مهم در ساخت تيزر تبليغاتي، استفاده از قاعده سه
حال كه به خوبي با كاربرد تيزر تبليغاتي آشنا شده‌ايد بهتر است كه در مورد يك نكته مهم اطلاعات لازم را كسب كنيد. قاعده “سه” براي هر رسانه و استراتژي بازاريابي اعمال مي‌شود، اما مطالعات نشان داده‌اند كه اين قاعده با محتواي ويدئويي و تيزر تبليغاتي بسيار خوب و هماهنگ عمل مي‌كند. در واقع “سه” كوچك‌ترين عدد مورد نياز براي ايجاد يك الگوي قابل تشخيص است. “قاعده سه” از اين فرض نشات مي‌گيرد كه چيزهايي كه به سه دسته تقسيم مي‌شوند ذاتاً خنده‌دارتر، رضايت‌بخش‌تر و به‌يادماندني‌تر هستند.

اما اين قانون چگونه به بازاريابي تيزر مربوط مي‌شود؟ مديران بازاريابي مي‌توانند از آن براي موضوعات، سرفصل‌ها و شعارها استفاده كنند، همان‌طور كه طراحان گرافيك مي‌توانند از آن براي گروه‌بندي عناصر طراحي در يك طرح‌بندي استفاده كنند. با اجراي “قاعده سه”، مي‌توانيد به راحتي فرآيند “يادآوري” را در بين مخاطبان هدف خود ترويج دهيد.

نتيجه نهايي
كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار زياد است. كسب‌وكارهاي مختلف مي‌توانند از تيزر تبليغاتي در بخش‌هاي مختلف كمپين‌هاي تبليغاتي خود استفاده كنند. هيچ شكي وجود ندارد كه يك كمپين تبليغاتي خوب مي‌تواند تبليغات دهان به دهان و ارگانيك را براي تيزرهاي شما ايجاد كند. شما مي‌توانيد به راحتي با تيزرهاي تبليغاتي توجه و كنجكاوي كاربران را جذب كنيد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه كنجكاوي يك مفهوم روانشناختي قوي براي استفاده در بازاريابي است.
 
 

معرفي حسين براتي
حسين براتي به عنوان توليدكننده محتواي سئو شده در دنياي ديجيتال شناخته مي‌شود. سايت‌هاي زيادي هستند كه از محتواي توليد شده براي بهبود رتبه و سئو سايت خود استفاده مي‌كنند. دانش بالا در زمينه كامپيوتر و اينترنت و همچنين تحصيلات آكادميك در اين حوزه، باعث شده كه شركت‌ها و مجموعه‌هاي زيادي با حسين براتي همكاري داشته باشند. آشنايي به اصول ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي يكي از خصوصيات بارز ايشان است.

حسين براتي به عنوان يكي از پركارترين وبلاگ نويسان در ايران شناخته مي‌شود كه روزانه چند هزار كلمه محتواي سئو شده توليد كرده و در اختيار كسب‌وكارهاي مختلف قرار مي‌دهد. توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي مهم پروژه‌هاي انجام شده توسط ايشان است.
 

حسين براتي با در اختيار داشتن يك تيم تحريريه مناسب قادر است در مدت‌زمان كوتاهي به راحتي محتواي سئو شده و مناسب را براي كسب‌وكارهاي مختلف توليد كند. ايجاد يك فضاي رقابتي باز و توليد محتوا در زمينه‌هاي مختلف از ويژگي‌هاي اين تيم تحريريه است. ايشان در كنار توليد محتواي سئو شده براي كسب‌وكارهاي مختلف، در زمينه مشاوره كسب‌وكار، مشاوره طراحي سايت، مشاوره بهبود شغلي، مشاوره ديجيتال ماركتينگ، مشاوره شبكه‌هاي اجتماعي و مشاوره برند سازي نيز فعاليت مي‌كند. كسب‌وكارهاي بزرگ و كوچك متعددي در اين سال‌ها از خدمات مشاوره‌اي ايشان براي بهبود كسب‌وكار و توسعه برند خود استفاده كرده‌اند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/23 ساعت: ۱۲ توسط:seo2023 :